Kaj je link-building?

Off-site SEO, pogosteje imenovan link-building, je skupno ime za vse načine pridobivanja spletnih povezav z drugih spletnih strani, ki kažejo na našo. Če želimo, da nas bodo ljudje na spletu našli, moramo namreč storiti dvoje:

1. iskalnikom povedati s čim se naša spletna stran ukvarja (on-site SEO)

2. iskalnikom dopovedati, da je naša spletna stran boljša od drugih (off-site SEO, oziroma link-building), kar dosežemo tako, da se druge spletne strani povežejo na našo

primer: ena-spletna stran.si —> nasa-spletna-stran.si

Vsaka povezava z drugega naslova na našega se v spletnem žargonu imenuje backlink (besedo link v strožjem pomenu besede uporabljamo za povezave, ki z naše spletne strani kažejo na druge strani, torej so povezave v obratni smeri back-linki).

Če se bo na našo spletno stran navezovalo veliko drugih spletnih strani, iskalniki to razumejo, kot da glasujejo za našo spletno stran in zato našo spletno stran v rezultatih iskanj uvrščajo višje.

Ta stran je dobra!

Ta stran je dobra!

In kako pridobiti povezave (back-linke) z drugih spletnih strani? O tem je napisanih desetine debelih knjig, tudi tu bom predstavil številne metode, za začetek pa le nekaj klasičnih možnosti.

– za povezave prosimo vse svoje znance, prijatelje, neznance in sploh vse

– povezave izmenjujemo z drugimi po načelu jaz tebi, ti meni

– svojo spletno stran vpisujemo v spletne direktorije

– o svoji spletni strani pišemo blog(-e)

– svojo spletno stran omenjamo na spletnih forumih

– o svoji spletni strani pišemo članke (ali to namesto nas storijo drugi)

– postavimo več spletnih strani, na katerih postavimo povezave (linke) na našo spletno stran

O vsaki od teh metod bi veljalo povedati nekaj dodatnih besed, kar bom storil v naslednjih objavah.

Za preprosto vajo pa predlagam naslednji poskus: ime svoje spletne strani vnesite v okence na naslednjem naslovu:

Preveri svoje back-linke!

Brezplačno in anonimno jih boste našli 25, za kaj več pa se bo treba malo bolj potruditi …

Advertisements

Značke: , , ,

5 komentarjev to “Kaj je link-building?”

  1. Uporaba ‘bufferja’ za SEO « seofrik Says:

    […] Buffer je v svetu prepovednih SEO tehnik nekaj povsem običajnega. Spada k off-site optimizaciji, konkretno k link buildingu. […]

  2. Kako so videti naravni linki? | seofrik Says:

    […] menijo, da linki niso več tako pomembni, kot so bili, da je on-site seo edini pravi, da je link-building mrtev in bodo namesto linkov prevzeli vlogo razsodnikov v SERPu znaki socialne aktivnosti,  a s […]

  3. Kaj je Google Panda? | Seofrik: Optimizacija strani za iskalnike, pozicioniranje in drugi heci Says:

    […] lokacij vsekakor ne bi smel pomagati k rangiranju ne sebe, ne strani, na katere kažejo njegovi linki, saj ne prinaša uporabnikom ničesar […]

  4. Kakšnim blogom se je najbolje izogniti? | Seofrik: Optimizacija strani za iskalnike, pozicioniranje in drugi heci Says:

    […] linkov, ki blogom znotraj takšne mreže prinaša avtoriteto, a namesto tega bom raje predstavil sistem gradnje backlinkov, ki prinaša boljše in trajnejše […]

  5. Kako najti dobičkonosno nišo? | Seofrik: Optimizacija strani za iskalnike, pozicioniranje in drugi heci Says:

    […] nekaj znanja s področja optimizacije, vsebino primerno spromovirati na socialnih omrežjih in jo nalinkati, da dobi primerno avtoriteto […]

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: