Kako naj poteka izmenjava povezav?

Recimo, da smo postavili spletni blog, na katerem komentiramo klasične pravljice za otroke. Blog je informativen in nekomercialen. Z njim bi radi dvignili bralno kulturo in seveda si želimo, da bi bil bran. To v praksi pomeni, da bi se v iskalnikih radi visoko uvrstili za določeno iskanje, na primer kar za zvezo “pravljice za otroke”.

Bralec slikanic in knjig za otroke

Bralec slikanic in knjig za otroke

Iskalniki imajo o iskalnem nizu, za katerega si želimo visoke uvrstitve, že izdelano lestvico. Se pravi, da preprosto vtipkamo “pravljice za otroke” in si ogledamo, kdo je na prvi strani.

Pri vrhu bodo zelo verjetno kakšne ugledne informativne strani, kakršna je Wikipedia, ki o literaturi za otroke pišejo, in trgovine, ki knjige za otroke prodajajo. Morda lahko pričakujemo tudi kak našemu soroden blog, prispevek kake šole ali objavo novičarskega portala.

Karkoli že najdemo, v očeh iskalnikov so to najboljše strani za to besedno zvezo.

Ker s svojim blogom ničesar ne prodajamo, lahko izmenjavo povezav ponudimo praktično komurkoli, saj mu ne predstavljamo konkurence. Celo ‘konkurenčni bloger’, ki počne podobno, bi morda z nami rad izmenjal povezavo, saj se lahko dva podobna bloga kar lepo dopolnjujeta in si pomagata povečevati obisk.

Toda v praksi bom naleteli na ovire. Ugledne informativne strani bodo naš predlog verjetno vzvišeno ignorirale. Komercialne strani v izmenjavi ne bodo videle posebne koristi (posebej, če ne boste brali in hvalili njihovih knjig), z dodano povezavo na vaš blog pa bi morda celo izgubili kakega obiskovalca, novičarska stran je morda po objavi, ki je še vedno na prvi strani iskalnikov, propadla in prspevek šole je nemogoče dopolniti s povezavo, ker je ’tisti gospod, ki to dela, zdaj drugje’.

No, v približno petih, morda desetih odstotkiv primerov le naletimo na primeren odziv in takrat se potrudimo, da bo postavitev povezave na našo spletno stran izvedena pravilno.

Natančno se moramo dogovoriti, kje naj bosta obe izmenjani povezavi na kateri podstrani in na katerem mestu podstrani, ali naj bosta povezavoi pod grafičnima pasicama ali pod besedilom, kakšen naj bo takoimenovani anchor text (to je del besedila, ki ga vidijo človeški bralci, če pa nanj kliknejo, se odpre povezava na mesto, kamor bi jih radi pripeljali) … Za naš primer bi bil primer anchor texta v besedilu:

Ker tako radi prebiramo pravljice za otroke, bomo vsak teden eno predstavili v posebej za to namenjenemu blogu.

Paziti moramo, da bo povezava na našo stran postavljena tako, da jo bodo iskalniki prepoznali. Vse java in flash izpeljanke absouiltno odpadejo! Prav tako naj bo povezava zapisana na strani, ki jo iskalniki indeksirajo. Če je naslov strani, od katere pričakujemo povezavo:

http://www.enastran.enakoncnica

je v redu.

Če pa je naslov:

http://www.enastran.enakoncnica/enapodstran/seenapodstran/seenapodstran/nekjetamzadaj/zdajpaseenovinek

ni v redu.

Poleg tega ne sme biti ob povezavi na naso spletno stran zloglasne oznake nofollow. Ne veste, kaj je nofollow?

No, o tem prihodnjič!

Advertisements

Značke: , ,

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: