Uporaba ‘bufferja’ za SEO

Buffer je v svetu prepovednih SEO tehnik nekaj povsem običajnega. Spada k off-site optimizaciji, konkretno k link buildingu.

Cel kup tehničnih izrazov, ki jih ‘normalen’ človek nikoli ne bo razumel in mu tudi ni treba.

S seboj povabim druge vas, junake …

SEO zahteva pogum

SEO zahteva pogum

Najprej uporaba bufferja v svetu black hata. Recimo, da imamo spletni naslov z imenom naslovPIKAcom.

Če hočemo, da bo ta naslov dobro uvrščen, ga moramo primerno nalinkati. Včasih je bilo enostavno. Čim več, tem bolje.

Potem so iskalniki dojeli, da nekateri uporabljajo umazane trike in so strani, ki so dobivale linke prehitro, preveč naenkrat, s previsoko avtoriteto, iz sumljivih naslovov in tako naprej, kaznovali. Lahko so jih vrgli deset strani za ‘zasluženi’ položaj (to je slabo), lahko so jih izbrisali iz indeksa (kar je zelo slabo), lahko pa so jih dali celo na črno listo (to je najslabše, kar se lahko imetniku strani zgodi).

Linkanje je naenkrat postalo tvegano početje. Po eni strani ga nujno potrebujemo, kajti linkajo tudi drugi, po drugi strani si nihče ne želi vloženega truda zapraviti zaradi ene napačne poteze (tisoč linkov za deset dolarjev, na primer).

Zato bister black hater ne linka več samo svoje neposredne strani, ampak drugo, ki linka na tisto, ki bi jo rad visoko uvrstil. Shema gre takole:

kopica linkov dvomljive kakovosti —-> buffer —-> naslovPIKAcom
Če se izkaže, da so linki prinesli več škode kot koriti, bodo iskalniki kaznovali buffer, ne pa strani, ki nam prinaša denar. Buffer je torej nekakšno zavarovanje, če se naš načrt nekje ponesreči.

Jasno je, da potrebujemo več bufferjev in različne sheme linkanja, da bodo rezultazi na koncu dobri ne glede na to, ali nam bo vmes kakšen buffer tudi ‘pobralo’. Nanje je treba gledati kot na žrtve vojne za pozicije v svetu iskalnikov.

Kaj so lahko bufferji? Na primer: objava na brezplačnem blogu, squidoo lens (vendar ne na takšnem uporabniškem profilu, s katerim služimo denar), brezplačna stran, kot je weebly, spletna stran, ki smo jo kupili le za namene bufferja, ali pa kar podstran naslova, na katerem je tudi stran, na katero bi radi privabili kupce.

Se pravi, imamo:

naslovPIKAcom

in podstrani:

naslovPIKAcom/prodajnastran (sem hočemo dobiti obiskovalca)

in

naslovPIKAcom/buffer (ta stran ima postavljeno povezavo na prodajno stran, za položaj te strani med rezultati iskanj pa nas ne skrbi)

Seveda je mogoče zadeve poljubno zaplesti, uvesti sistem dvojnega ali celo trojnega bufferja, znotraj teh sistemov vzpostaviti bolj ali manj zepletene link wheele in tako naprej.

Ampak bistvo ste verjetno zapopadli. Uporaba bufferja pomeni, da ne linkamo samo svoje prodajne spletne strani, ampak tudi čim več drugih strani, ki linkajo na prodajno stran. Čim ve, tem bolje, še vedno velja, a čim bolj zapleteno, tem bolje, tudi!

Advertisements

Značke: , ,

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: