Kako uporabiti brezplačne spletne strani za optimizacijo vaše glavne (landing) strani?

Včasih je žal tako, da se moramo učiti na lastnih napakah in moje življenje na spletu je prava zbirka takšnih začetniških napak.

Ko sem ugotovil, da za visoko uvrščanje na lestvicah iskalnikov potrebujem linke, sem seveda začel iskati priložnosti, da bi jih dobil. En način so seveda blogi. Ampak tudi blogi potrebujejo nekaj časa in linkov, da jih začnejo iskalniki upoštevati. Po nekaj mesecih pisanja treh blogov sem iskati še kaj bolj statičnega, kakšno zadevo, ki bi jo napisal enkrat in imel potem nekaj časa mir.

Se pravi kakšno spletno stran, kjer bi bile prisotne informacije z neko trajno vrednostjo.

Brezplačne spletne strani so se mi zdele super priložnost za to in med ponudbo na spletu je vsekakor en naslov, ki izstopa po kakovosti (s tem ne mislim lepote ozadij, ampak bolj zanesljivost strežnikov in velikodušnost glede prostora) in tradiciji.

Če do tega trenutka še nise pomislili na Weebly, verjetno veste o priložnostih, ki jih dajejo brezplačne strani, še manj kot sem pred letom in pol vedel jaz. Jih je pa ob Weeblyju še nekaj in so nekatere so naštete v nadaljevanju. Vse so zastonj in je na njih izjemno lahko delati (no, popoln začetnik si lahko najprej prebere help, ampak po kakšni urici bo že obvladal kot taveliki).

Torej sem v eni uri postavil tipično bedno stran z delno prepisano (z moje osnovne strani) in delno ničvredno vsebino, vmes sem vrinil link in čakal na čudež.

Kaj je Weebly?

Poskusi niso vedno uspešni

No, ni ga bilo. Iskalniki mojega zmazka od spletne strani niso niti povohali. Da ne boste ponavljali mojih napak, so tule osnovna navodila, kaj morate narediti:

– Vsebina naj bo izvirna, uporabna in naj je bo dovolj. Izvirno je tisto, česar nikjer drugje ne morete najti. Uporabno je tisto, kar bo vsakega obiskovalca zadržali na strani vsaj kakšno minuto. Če bo na strani našel še kakšen link na kakšno podstran in to celo kliknil, toliko bolje. Kaj je dovolj, pa ne ve nihče. Za začetek bi bilo dobro postaviti spodnjo mejo na 250 besed, čeprav je 500 morda še boljše, ali pa stran z 200 in dve podstrani s 150 in tako naprej. V glavnem: nekaj s pikami in vejicami IN odstavki.

Bom še sam naredil enega.

– Oblika strani naj bo privlačna. Ničesar ‘default’, če je le mogoče. Zamenjajte predlogo, podnaslove, mednaslove, obliko menuja in dodajte NUJNO kašne fine slikice (ki so super priložnost za vrivanje ključnih besed). Tako kot pri vsebini tudi pri slikah pazimo na avtorske pravice. Če bodo luštne, jih bodo ljudje prej ali slej tudi pinali in iskalniki bodo to nagradili.

– Podporna stran mora biti tudi nalinkana! Ja, ta je huda. Podporno stran postavimo zato, da podpremo glavno, a brez linkov ne bo vredna počenega groša. To je še ena lekcija, ki sem jo, bedak samouk, jemal kar nekaj mesecev, ko sem iskal podporo za svoje Squidoo lense. Delal sem bloge za podporo lensom, namesto, da bi lense porabil za podporo blogom!

Se pravi:

1. Postavimo spletno stran z uporabno in izvirno vsebino, nekaj kar ljudje dejansko iščejo in je v žlahti z našimi ciljanimi besedami. Za iskanje žlahte uporabimo kar googlov adwords, pa njegove predloge, ki jih ponuja, ko našo ključno besedo tipkamo v okvirček iskalnika. Če so to na primer pravljice, bomo prišli do:

pravljice za otroke, otroške pravljice, grimmove pravljice, pa tudi pobarvanke, risanke, igrače in igrice …

Vse te besede so uporabne za naš namen.

2. Nalinkamo brezplačno stran s kakšne avtoritativne strani, ki ji bo morda dala ščepec svoje avtoritete. Jaz za to uporabim kar Squidoo, Wizzley in Zujavo, ki pa so vse ameriške in v povezavi s slovenskimi besedami, ki jih ciljam, niso idealne (znam pa na njih zelo hitro dobiti avtoriteto).

Potem postavimo še kakšne linke s svojih blogov, za katere iskalniki že vedo, da so namenjeni slovenski publiki (tudi, če niso locirani v Sloveniji) in morda še vpišemo v kakšen direktorij. Nič od tega ne bo posebej doprineslo k avtoriteti, bo pa gotovo dodalo relevantnost. Iskalniki bodo bolj prepričani, komu je vsebina namenjena in o čem govori. Pa seveda dodajmo kakšen link na vsaj kakšno od postrani, na primer takole.

3. To pravzaprav spada na začetek, ampak lahko dodamo tudi kasneje. Z brezplačnih spletnih strani seveda linkamo na našo glavno (landing) stran. Nato čakamo in upamo na najboljše:)

Evo, nekaj primerov, vsi so povezani z branjem za otroke, pravljicami in sorodno izobraževalno vsebino:

Najprej dve strani, namenjeni moji dominaciji za besedni zvezi Grimmove pravljice in Pravljice bratov Grimm:

Ta je na Weeblyju!

Ta je na Websu!

Potem je tule še ena, ki mi še ni dala pravih rezultatov, je pa o še enem velikem pravljičarju, Hansu Christianu Andersenu, ki ima tudi kaj ponuditi naši deci:

Ta je na Yoli!

In tule še ena na malo manj znana, ampak tudi luštna stran, kjer je prav fino delati, pa je še nisem čisto dodelal in je namenjena dopolnitvi sicer že kar uglednega bloga, kjer so predstavljene različne knjige za otroke, namenjen pa je predvsem dvigu naše sicer porazne (pa ne le naše) bralne kulture, se pravi da kritično predstavlja slikanice in knjige za otroke:

Ta je na Jimdu!

Če tudi sami uporabljate kakšno takšno brezplačno stran, jo lahko omenite v komentarjih. Drugi obiskovalci vam bodo hvaležni!

In jaz tudi:)

Advertisements

Značke: , ,

5 komentarjev to “Kako uporabiti brezplačne spletne strani za optimizacijo vaše glavne (landing) strani?”

  1. Kako povečati avtoriteto svojih spletnih strani? | Seofrik: Optimizacija strani za iskalnike, pozicioniranje in drugi heci Says:

    […] bloganje je tudi lahko koristno. Postavimo nekaj podpornih spletnih strani (mini strani), na primer na brezplačnih servisih in začnemo še tam dodajati vsebino in zmerno […]

  2. Goran's Blog Says:

    Vsekakor morajo biti vsebine na spletnih straneh pa čeprav so podporne kvalitetne in edinstvene, da jih potem Google rangira bolje. Delati spletno stran in potem kopirati od drugo nima za moje pojme nobenega smisla, saj škodimo sami sebi od določenih trenutkih tudi mogoče tisti strani iz katere smo prekopirali!

    • seofrik Says:

      Čista resnica. Žal hitro treščimo ob obe osnovni omejitvi: čas in denar. Napisati popolnoma nov članek, ki bo uporaben zgolj za podporo, se marsikomu zazdi nepotrebno trošenje obojega. Poleg tega je treba tudi ta lanek promovirati in se nam hitro zazdi, da smo v začaranem krogu. Meni osebno se zdi dober keyword research vse bolj pomemben, je pa to nekaj, česar se ne naučiš v četrt ure. Drug pomemben element je seveda gradnj avtoritete, ki v večini primerov traja mesece in celo leta. Hvala za komentar.

  3. mojlook Says:

    Imate mogoče kakšen kontakt? mogoče pa vas bomo kdaj potrebovali .

    Mateja
    info@mojlook.si

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s


%d bloggers like this: